söndag 7 december 2008

aussie

hej alla trogna lasare :P

Nu ar jag i aussie o har inte fatt allt fo manga tillfallen att vara pa internet. men har ar det iaf underbart. anna o jag har traffat massa nya vanner, o vi ba njuter av livet. naturen ar underbar! i traden sitter papigojor, i helgen var vi o campade o dar var det massa kangurus som kom jatte nara. dom e sa otroligt sota!! ohhh, hihi! jag kanske stannar har :P nera. nej, man alltsa. det ar verkligen sa shysst land!! imorgon drar vi uppat i landet. Vi ska aka buss med barriar reven som mal. det kommer bli sa grymt, o vadret dar uppe ar...HOT sa att saga!!

Kolla in oss pa resdagboken.se, alias: ros(bindestreck, hittar d inte pa denna dator)anna

Dar skrivs formodligen lite mer an har. men ha d bast dar hemma iaf. pa aterseende.

RoS

Ps. tyvarr har jag inga bilder att lagga upp. jag tror ni blir fo avundsjuka av dem namligen :P hoho! ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sweety!

Hoppas du har det bättre än bäst i landet down under :) kom hem snart!

Kärlek, kärlek.

Anonym sa...

/ Tiny ;)