måndag 17 november 2008

The land down under, 10 days left

Nu är det måndag...vad är måndag? varför måndag?
Varför frågar jag mig detta, när jag faktiskt har haft en riktigt bra måndag :) De flesta brukar ju alltid klaga på måndagar, men denna måndag kan jag faktiskt inte klaga på. Im happy! :)

Jag har vart vikarie på skolan idag, jag har blivit värtsa bra kompis med en tjtj i tvåan, hon e så skön alltså, gillar henne skarpt! Plus att en liten kille i tvåan kom fram o sa "Herman tycker du e söt" haha! Herman går åxå i 2an, och han är så otroligt söt med, så jag sa att kompisen skulle hälsa det. Hihi, det är sånt som glädjer hjärtat. Söta små barn!

Min kamera e paj om jag inte sagt d...sjukt segt. Så får inte till nå bra pics.

aja...nu börjar nedräkningen, 10 dagar kvar...sen drar jag to the land down under!

take care!/RoS

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur länge ska du vara borta? du bloggar väl därifrån?

Rosanna, kallas Sunny för jag var mammas solstråle när jag var liten, och är det än idag!! sa...

vem frågar? Jag ska försöka blogga så mkt jag kan!! :)